Summa sidvisningar

torsdag 8 april 2010

WTF


Nu håller jag på o brinna av... Ålands Högskola Sjöfart skall enl dem hålla en hög standard..Men där går nog våra meningar delade. Nu har vi haft en tentamen i sjövägsregler..med all ära så skall dom sitta i ryggraden. Men WTF..läraren har setat och läst igenom over head i 8 lektioner nu, så kommer tentan o den är lika dan som mina klass polare skrev förra året. Det get att åtta lektioner åt helvete. Det känns som att man ska beakta det gamla ryktet att när skeppet sjunker så ska besättningen lämna fartyget o fiskarna får ta över. Azzå jag har fan fått nog nu, jag får inte tenta av en manuvrerings kurs för jag itne har ett moment i fysiken klar. Ska dom bestämma om jag e duktig på o köra båt via mitt fysik prov? Denna manuvrerings kurs kör dom på ABF samt militären har den i sin båtförar kurs. Japp då ska man ha läst moment i fysik för att klara av den kursen enl skolan... shit jag har fått noog...ska bli skönt o dra

4 kommentarer:

  1. Bara för att du inte klarar av tentorna så betyder det inte att det är fel på skolan.

    SvaraRadera
  2. Sweet =) Den röran som är i skolan o att man inte läser i block passar inte mig alls =).. Skolan är på g o sjunka..fegt o vara anonym..vågar du inte stå för de du säger eller?

    SvaraRadera
  3. Jag vill inte döma, men det är väll fler än föregående talare som väljer att delge sin EGEN åsikt anonymt...

    Får jag fråga vad du tror personen ville åstadkomma med den intervju som gick att läsa i Ålandstidningen, och vilken orsak den "före detta" studerande hade att agera anonymt om han ändå slutat vid skolan, vågar han stå för vad han sagt?

    Var det du som gick till tidningen?

    MvH Pontus

    SvaraRadera
  4. Tjenare Pontus!

    Jag är en del i det hela och det vågar jag stå för alla ggr. Om man läser vad som står så e det lite osammanhängande tycker jag. Reporten missade nog lite ser det ut som. Jag kan bara svara för mig själv o det jag svarade för o de sade jag när dom ringde..


    Och varför ska man vara anonym? Vågar man inte stå för det man säger ska man hålla käft..det är jävligt fegt. knyt näven i fickan och håll käft eller stå för dina ord tycker jag. Men du måste ju hålla med om att skolan har stora brister.. Om Bos lektioner kostade 5€ och gå in på..skulle du ha betalt dom pengarna för varje lekton?

    3vlig helg på dig

    SvaraRadera