Summa sidvisningar

fredag 23 januari 2009

Safe Sign


Ja då var det dax nu då. Äntligen så skall marknade få säga till om sitt om min idè på riktigt. Det skall publiseras i en bok som släpps ut från PRV ( Patent Och Registreringsverket). Efter det har marknade 3 månader på sig och komma in med patent och mösnterskydds tvister. Ifall det händer kanske jag måste ändra ngt i min ide och i fall et inte händer så skall det fixas en noll serie för försäljning. Jag har sökt pengar ifrån olika stiftelser till kostnade för att utveckla en noll serie samt kostnader för olika pappers jobb. Är ganska så laddad måste man säga. Föröker o hålla det på en vettig nivå men iblans så flyger tankarna iväg. Men jag vet att behovet för utrymmnings skyltar finns och är en stor kostnad idag. Lyckas man få in detta på markanden och kan skapa en säkrare miljö på båtar samt hotell mm så är jag nöjd. Jag tycker att dom befintliga markeringarna som finns idag är lita lama faktiskt med tanke på vad dom kostar. Dom talat bara om vart man skall gå ifall man ser pilen på skylten. Med min ide blir det som en landingsbana för flygplan. Antingen har du en röd väg eller en grön väg som talar om åt vilket håll den närmsta utgången är. Det gröna o röda sitter i ryggmärgen hos folk i dagens läge.

1 kommentar:

  1. Din bloggare där...von elm:)))))
    Va kul med uppfinningen hoppas dt går igenom,å säkerheten ombord måste ju alltid förbättras så dt e en bra marknad där:)))))

    Puss på dig A.A

    Hälsningar Tilly

    SvaraRadera