Summa sidvisningar

tisdag 13 april 2010

Noi Åtta


Så nu börjar jag o räkna ned... Helg snart..Beckis e på g över o det nalkas fest. Idag har jag fått ganska så mkt gjort, dragit ned lite rader till finskan, ringt samtal för i sommar osv. Invigt terrassen med solning och kaffe. Så det känns att sommaren är på g nu. Jag räknade dagar som jag har gjort på sjön nu. De e azzå bara 5.5 vecka kvar av min sjötid så har jag gjort mina 360 dagar. Av dom dagarna har jag varit 145 dagar på tanker. Så jag ska jaga ihop ytligare 20 dagar för att ha till ett cert som kräver att man har 165 dagar ombord på tanker.

Imorron onsdag o tenta i finska..ja nu hur den ska vara..har fått ett papper med finska ord. Min finska stavning suger de vet ja..o undra om jag någonsin kommer o behöva skriva ngt på finska..Men snacka kommer jag nog fortsätta med.....

Bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar