Summa sidvisningar

lördag 17 april 2010

Morning Lines


Morron... Ännu en natt förbrukad och ännu en natt mindre på ön. Inatt så drömde jag att jag var på ned till Kalmar igen, det känns att man e på g trott att det e så många månader kvar. Men men det känns rätt med det jag har fått höra nu i alla fall. Jag tror att det kommer o bli en förändring på många sätt. Framförallt är Kalmar en lite bättre studentstad, har man kårleg så får man rabatter överallt. Maten kommer och vara billigare, jag kommer inte o dra mig för att gå till affären och handla. Men det finns en nackdel med, det ska man inte stoppa under mattan. Det blir lite knepigare för Beckis o ta sig ner kke, lite dyrare kommer det o bli alla fall. Samt så kommer jag och sakna min och Lennarts samtal, vi har mkt kul i hop. Igår var vi och käkade en pizza och diskuterade livet alla små hörn som vanligt. Vi satt och garvade åt varandra och alla idiotiska kommentarer som dör upp. Men det är väl inte svårare att man får hälsa på någon gång.

Nu är det kaffe daxi här på vindsvåningen......

foto: Seppo Laurells

2 kommentarer:

  1. Det är dax och ta käpphästen och cococsnötterna och klappra vidare!
    Life of Antti

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dig. Det är på g och det känns underbart....

    SvaraRadera