Summa sidvisningar

måndag 21 mars 2011

Min Riskokare


Jag har blivit kristen, frälst betuttad av en ris kokare. Jag fattar inte hur jag har kunnat leva utan den. Riskokaren är fantastisk o ha i köket, badrummet i sängen.. Ja ta med den över allt. Om man börjar kolla på vad man stoppar i sig och tänker på att man skall äta för att prestera istället för att äta för att bli mätt. Jag kokar upp två deciliter ris med en deciliter quinoa, kastar i lite ingefära och några vitlökar. Vippzz så har man en balanserad kost. Googlar ni på vad Quinoa innehåller så förstår ni varför man bör ha det i sin kost. Den är ganska så smaklös och där av kan den inte bara vara äcklig. Så mitt tippz är att in handla en ris kokare o pröva. Köp ngt bra ris i klass AAA och inte ngt blaj bara. Skölj av riset med quinoan och kör i vatten. Nu har även en mindre detox börjat för min del. Jag har köpt in AloeVera jouice samt Röbets juice. Aloeveran för utrensning o inflammations dämpande o kommunistgurkan för blod renade ( detoxar levern).. Men pricken över iet är att jag har börjat o ta Spirulina nu med ett glas Proviva. Jag tycker att ni även skall Googla på vad Spirulinan innehåller, så förstår ni. Nu börjat test perioden o vi får se om jag känner någon större skillnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar