Summa sidvisningar

lördag 14 juli 2012

Natrurens Bidrag

Hej igen!Ja tror att jag har tagit upp denna lina förr, men den är för bra för att man ska ge fan i och diskutera det. Det är våran kära brännässla och dessa egenskaper, när man går in och läser vad det innehåller så är det helt sjukt att man inte drar i sig mera av den. Oki man måste kke måste upp i en lägre dosering för att den skall kunna ge effekt på ngt sätt. Men fan gå in och läs om nässlan så förstår ni vad jag menar. Och det gör nada o få ett tillskott av det som finns för våran basföda blir mera o mera näringsfattig, så why not liksom. Jag tar o blandar ihop en liter på en gång o kan ha i kylen så är det bara o ta ett glas. Så nu har vi blåbär o nässlor o dra i oss helt gratis och få ett bra tillskott av näring. Lägger in en lenk om nässlan " http://carlg.org/nasslor.html "

2 kommentarer:

  1. Klart det är bra med naturens egna produkter, det kör jag med. Kolla in min blogg så får du veta mer :-)
    http://minaloevera.blogspot.se/

    SvaraRadera