Summa sidvisningar

fredag 6 februari 2015

Ge och ta

Fan.. OMG !!! Det var ett tag sedan jag var inne och bloggade... hur det kommer sig har jag fan ingen anings om det har bara inte blivit av. Ja vad har hänt sedan sist? ingen aning för jag har inte läst min sista blogg, man kke skal ta och läsa den så den röda tråden följs om man så skall för söka följa en sådan. Men det kke är bättre och komma med ngt nytt om det var så många år sedan jag kom med en UPDATE .. så just nu så väntar jag på att jag skall åka på jobb igen ( sjöman ) jag och min hona har haft besök ifrån Norge och vi har köket fläsksemlor som jag stekte ihop ( kött ifrån gröna gårdar så klart) man blir ju mega mätt på 250g blandfärs och lite Västerbotten ost på det. Det känns som att buken står ut som ett vildsvins tryne i en enbärsbuske långt inne i skogen, inte för att jag har så mkt naveludd men ni förstår vad jag menar. Det är 4 timmar kvar innan insomniaterroristen skall gapa på mig och jag skall dra hemifrån och lämna min hona igen i ett par veckor. Denna vända är inte så lång, jag skall dra iväg i bara två veckor så et är väl en fis och två rapar så är man hemma igen. Jag skall arbeta på en färja som går en viss rutt och det blir fan lite tufft i längden med samma rutt, satan vad jag längtar efter långresorna. Ja det har hänt sedan jag bloggade sist tror jag. Jag har seglat ett varv runt bollen och sett en bra bit av planeten. Då var jag ute i ca 3.5 månader och det är nada emot mina 14 dagar jag skall göra nu. Fan detta var skoj och jag skall väl kke ta och försöka skriva lite mera vad som händer. Yes jag är ultramaralöpare och triatlet just nu och har en jävla resa med min träning och arbetet till sjöss. Det går och få ihop lite träning ibland när jag arbetar MEN det är bra och få vila i kroppen med.. Ge Och Ta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar