Summa sidvisningar

torsdag 20 januari 2011

Tors Kväll


Ja nu ska snart moderat kråkan vara färdig i min ugn. sedan väntar ett tränings pass med min sidekick.Imorron fredag ska jag ta och göra ett krängningsprov på våran skolbåt, man flyttar lite vikter med en kran och ser hur mkt fartyget kränger och på det räknar man ut stabilitet. Sedan är det daxi och dra sig emot den kungliga huvudstaden för att krama min mor mor som kommer på besök. Det ska bli skoj och se henne igen och resten av mina syskon o syskon barn osv. På lördag e det dax o bli av med min Bobby Ewing azzå. Fan det ser ut som jag har värsta olje frippan på år och dar. Jag tror inte att jag haft ett sådant svall sedan jag lät moder natur torka mitt barr med en kuling igenom Mjällsta. Hoppas ni 4 en aza nice helg och ta hand er.

På bild Prästholmen SV

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar