Summa sidvisningar

torsdag 13 januari 2011

Reflex


Sitter och läser tbx på gamla bloggar.. Undra vad jag gick på då azzå.. Är det normalt att man skrattar åt sin egen blogg? Nää knappast..det ska väl in ett par bokstäver då va? Min tid på Astina var väl en spärr som släppte o jag kom tbx till mitt sanna jag..Med råge haha... Ja nu är det Torsdag kväll och jag e ganska så trötter i kroppen måste jag säga. Min kick start p träningen bekänner färg må jag säga. Jag har ont ifrån låren och upp till armarna. I morron blir det Body Pump och sedan hem och käka för en resa till terrorist bandyn på två timmar med klasspolarna. Då har jag väl gjort mig förjänt av en kall bira när ja kommer hem tycker jag..!

Hepp på ree

http://tollan-tollan.blogspot.com/2008/03/en-stormig-natt.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar