Summa sidvisningar

onsdag 12 januari 2011

Semi Fettis


Japp..Klubborna värker som fan idaa..Det kallas tränings värk eller semi fettis. Men det är dax att gå på skiten idag igen efter en dags vila. Jag ladar på med mas så det heter duga. Ja tänkt igenom vad ja ska ha i mig till lunch nu och så är mellan målet planerat o klart. Så man slipper köpa ngt halv skit på vägen till träningen idag. Det blir dubbel pass med body pump och ett core pass efter. Japp jag kommer och vara bra slut efter åt. Jag vet att jag inte kommer o ha ork till att köra 100% på båda båda åassen, men nu är det tiden av träning som räknas. Lunchen består av rökt lax, ris som blandas med qunioaq och en rödkåls sallad med bönor och ingefära. Det ska väl var en bra laddning på allt tycker jag. Mellan målet ska bestå av ägg och havregryn utblandat med mjölk. Få se hur långt maten och min grund kåndis dra mig idag. Till ikväll kommer mitt mongo på finsk kiitos kväll o svullar upp lite förning..Man måste ju ladda på efter ett sådant pass... Piz out

Fyren heter Kolbådagrund.. Ligger i inloppet till Porvoo/Borgå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar