Summa sidvisningar

tisdag 11 januari 2011

Invägning


Japp... 1 dag efter gymmet igår... Känner på mig att jag kommer och kliva in i samma mönster, som vanligt. Det kommer och bli tok träna med en mat hållning som många tröttar på. Som idag består mitt mellan mål av tonfisk och knäckebröd, men risken blir ju att man kör in i väggen för snabbt. Ska försöka hålla mig till tre gym pass i veckan och två innebandy. Kan bli tufft med tanke på att jag har ett schema som heter duga denna termin. Japp jag får skylla mig själv, men siktar på stjärnorna o kke hamnar bland molnen. Jag läser fristående kurser denna läsperiod pga att min klass läser saker ag redan har och det inte blev någon praktik för min del nu.

nu e det daxi för plugg..cya

Foto Rickard Westerberg svenska björn

2 kommentarer:

  1. Glöm inte att njuta av livet, inte bara leva de.. :0) Kram Mona S

    SvaraRadera
  2. Absolut inte Mona...Hålla formen är en investering i att kunna leva livet =)

    SvaraRadera