Summa sidvisningar

lördag 29 januari 2011

Bråk Med Luddrik


När fan ska man vinna över torktumlaren, det känns som att jag ska ställa upp på F1 race med ett par jävla inlines ifrån Indien, man ligger risigt till redan vid starten. Eller ska man ta en parallell att man inte har alla sladdar i skåpet, nja inte vet ja. Men nog fan vinner Luddrik varje jävla gång. Jag har faktiskt tänkt ut en jävla bra plan! jag ska linda in Luddrik med silver tejp och ta in en käpp kines för och veva skiten och en gammal finne som håller skiten varm! då kan fan inte en jävla strumpa försvinna. Om det fattas.. jag menar verkligen OM det fattas en jävla strumpa så ska jag maila James Randi och be han skicka över 1 miljon dollar till mig på en gång. Jag har bevisat att Luddrik och hans stora familj går på strumpor och inte på ström...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar