Summa sidvisningar

söndag 30 januari 2011

Main Streem


Det är lördag kväll i Kalmar. Jag har haft lite bjudning hemma och vi drar vidare ut. Jag bara vet att min Mp3a kommer och bli räddningen för mina öron, bara vet... Fuck vad mkt skit dom spelar ute azzå.. Det slutar alltid likadant att jag kommer hem och drar igång musik för att få min dos av trance. Varför går folk ut o dansar och betalar inträde när dom kan få samma musik hemma via rix fm osv ? jag fattar inte, får inte ihop det bara... Jag rannsakar mig själv och tänker på när jag e ute. Ja självklart får man hära låtar man känner ingen. Men det spelas fan inte varje dag på radion, har jag blivit en sådan bakotsrävare en musik anti eller ngt? Men nu när jag skriver detta så rullar Plastic Boy Chocolate Infusione i mina lurar. Jag får harmoni i kroppen och kan landa. Trance u got me big time och kan fan inte vara utan det. jag kan inte gå åt och bara va på krogen för jag stör mig på musiken så e det bara. Jag kan bara sakna min djur för o dansa.. Ni som har samma känsla och varit på en riktigt bra spelning vet vad jag menar... Gåshudmaximus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar