Summa sidvisningar

fredag 14 januari 2011

Föräldrar


Vi föds..vi skapa..vi lever... vi reflekterar på våra liv and so on. vad reflekterar vi på då, jo kke våran uppväxt, hur man hade det när man växte upp osv. Många kke inte tänker så mkt på sin uppväxt en del blir mera varse om det när man växer upp. En sak är säker att man blir en spegel bild av sina handlingar man hade när man växte upp. Man kan hamna i situationer som påminner om situationer när man var liten och då kommer det automatiskt tbx till det stadiet som man var i då. Jag har surrat idag med en gammal polare om uppväxt and so on. Visst har man haft det tufft på olika sätt, men fan att saker man gör i sitt vuxna liv har präglas i ryggen när man var ett barn. Vad hände med vissa föräldrar under 80 talet.. för vi e nog fan inte solo om det. Idag e jag närmare mina syskon än jag är mina föräldrar, inte så konstigt heller för mina päron seppa nr jag var 4 år... Så jag e så glad över o ha kontakten med mina systrar <3.. Ingen kan eller ska behöva orka dra runt på sitt barndoms liv ifall det har varit eller är jobbit fortfarande..ta tag i skiten och bli av med det nu eller snarast. Kommer man inte överäns med sina föräldrar av olika orsaker osv... Lev ditt eget liv DU är över 18 och är myndig så lev lev lev grubbla inte.. grubblar du osv så ta o surra med någon som kan hjälpa dig o släppa skite för att gå vidare. Skriv ett brev om dina tankar om dina föräldrar osv..MEN du behöver inte posta det alls..det är sina tankar..bara dina...... Lev nu för i morron kan det vara för sent...... sluta grubbla o lev


fyren heter Väktaren Väktaren POS and Sing
N 63 36,9 O 20 25,2 LFl WRG 15s 3+(2) 3+(7)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar