Summa sidvisningar

söndag 28 november 2010

Brott Och Straff


När man läser detta " Skadestånd
för mordet på Engla: 75.000 kr.Skadestånd för våldtäkt på 14-årig
flicka: 50.000 kr. Skadestånd för Pirate Bay: 46 miljoner kronor...
Svenska rättssystemet är korrupt och idiotisk " Vad fan ska man säga om Sverige idag ? Azzå allvarligt vad fan är det som pågår? Att ett människoliv är mindre värt än Dvd filmer och musik.. Englas efterlevande får ynka 75.000 kr för sin dotter. OM detta skulle ha hänt mig så hade jag nog sett till att snubben går fri..Och sedan ta hand om saken själv. Jag kommer nog att åka fast..Men vad fan..Jag går till banken och lånar 75.000 kr och ett par år på kåken o sedan är jag fri, men killarna på PiratBay blir aldrig fria från sina straff.. Det är fan löjligt 46 mille WTF...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar