Summa sidvisningar

lördag 11 december 2010

Mornings All


Japp.. Lördag morron och jag har tryckt i mig social limmet med lingonsylt. Håller mig inte mätt så länge på det måste jag säga, fan det blir som ett hål i magen efter bara några timmar. Två dl havregryn ska väl räcka tycker jag. vart tog den gamla klyschan vägen... Ät gröt och håll dig mätt länge.. Och jag vet fan hur lång jag är så vet jag precis hur lång tid det tar innan det e dag att äta igen .. två timmar på två dl havregryn. jag får gå tbx på blöjsoda ( välling ) och koka två ägg till. Faktiskt så stpr jag mig nästan fram till lunch på det. Så blöjsodan med lite honung är att rekomendera till er på frullebordet. Läs det inte nu som att det e någon som ligger där, för det får ni läsa om på någon annan sajt. Nu e det daxi o tagga om för lite tentor idag och sedan en middag hos Mats ikväll.. Den jäveln e en bra housewife.. Han lagar riktigt god mat måste jag säga. Ironin med det hela kke är att jag pluggar med en ålänning igen..!

Må väl far väl nå väl sade neurosedyn barnet
Fyren på bilder är ej Hitler..Det är Almagrundet som är sponsrat av Svenska Tandläkarförbundet Och Foto Rickard Westerberg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar