Summa sidvisningar

lördag 27 november 2010

Over The Edge


jag lyssnar på en speciell låt i lurarna nu, minerna flyger tbx till M/T Astina vintern 08. Jag står i det så kallade gymmet och har man mp3a på mig. Jag slår på A State Of Trance 218 och basen börjar dunka skönt i mina öron. Jag sätter igång och börjar o träna så fan får jag gåshud..Japp ordagrant så får jag gåshud... jag var tvungen och sluta o pumpa mina pattar o dansa lite. Mitt ute emellan holland och englend så känner jag att jag måste dansa när jag hör en bra trance låt. Kalla det vad ni vill.. men i min kropp är aldrig trance still.... Ja får ofta denna flachback i skallen faktiskt..det var en sådan absurd upplevelse så jag hoppas att alla kommer o få uppleva den... Yes a am a trance addict and a löve it.... over the edge Andrew Benner mix <3.....

1 kommentar: