Summa sidvisningar

tisdag 16 november 2010

Däckad


Ja.. då har jag varit på fest i Motala i helgen. Beckis farmor fyllde 80 bast o alla var samlade. Resan dit började efter en tenta i Astro Nav och det blev ganska så jobbig resa. Bilen började och bete sig konstigt vid halka. Jag måste erkänna att jag inte har varit så rädd i en bil någonsin. Jag har klurat på vad fan det kan vara, allt ifrån att mina sommar däck har blivit för hårda i det kalla vädret o tappat allt grepp. Tills idag så kollade jag på däcken och dom var fan helt slut där bak. Jag hajjar nada vad som har hänt. Men det e bara och åka till en en snubbe som riktar upp bakvagnen för 1500 spänn innan vinter däcken åker på. Hoppas att det bara är hjul inställningarna bak nu som spökar o inget annat.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar