Summa sidvisningar

lördag 20 november 2010

Lördag I Kalmar


Tvätten e klar..Ny bäddat på skjutbanan...Mätt i magen..Det blev lite Kiitos från igår på det fina köttet ifrån gården utanför Uppsala..Vilken skillnad azzå. Jag sitter i lyan och lyssnar på Sander Van Doorn..Blir fest och dans sugen like hell nu... Träffa alla djuren o bara dansa shit va nice..! Tänker tbx på min och Beckis egna hemma fester vi har haft.. Bara hon o jag och bra musik. Vi sår i vardagsrummet o groggar och dansar. Så kul och så nice..bara hon och jaa. Man går verkligen igång på trance musik..svårt och sitta still och spela så att inte man ska störa grannarna. Men WTF klockan är inte 2200 än i alla fall. Jag ska pumpa på ett tag till med bra musik...

Ps snart mina djur synes vi igen..löve u all

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar