Summa sidvisningar

tisdag 23 november 2010

Krypa IN I Garderoben


Jag tänker inte vara så cool att jag skall krypa ut ur garderoben..Jag är trött på detta regnande och vill krypa in i garderoben..Det har regnat sedan i Torsdags förra veckan. Jag brukar inte bry mig så mycket om väder om det regnar eller blåser. Men detta konstanta regnade börjar och gnaga på mig nu känner jag, man bli så less. Hade jag velat ha regn varje dag hade jag flyttat in i Amazonas och dragit ett jävla ben igenom näsan och döpt mig till Chiuzti eller ngt i den stilen, samt ett gammalt rör för ballen. SMHI tror att det skall komma ned ett snöoväder, fenomenet kallas " snökanon" det är när kall ishavs luft pressar ned över Ryssland och tar med sig fukten ifrån Östersjön. Det kan skapa snö mängder på flera centimeter längs kusterna och så längre in är det solsken. Antingen får det komma snö eller solsken nu känner jag...Detta funkar inte bara längre.

Ps Igår var min första innebandy match med skollaget Lamda, det blev vinst med 6-3 och jag stod för en ass samt ett mål. Det kändes mkt fint måste jag säga. Nu är det match varje måndag fram till i vår när fotbollen tar över. Känns så jävla skönt...<3

1 kommentar: