Summa sidvisningar

onsdag 24 september 2008

Ett Snitt I Livet


Mornings all!
Veckan som har varit, kan inte lägga in ngt negativt alls. Dagarna bara rinner på här, man hinner knappt med, måste jag säga. Jag var ute hos Homer o kramade drägglen en sväng, det var så nice o se dem igen. Måste säga att jag saknar mina syskon o deras barn väldigt mkt. Ska försöka o få hit Emilia över en vecka så hon o jag får ha en ” morbror vecka” ihop här hos mig. Tänkte att hon ska få hänga med mig i skolan en vecka ( har inte så mkt skola just nu).. Och så får vi hitta på saker efter det.
Helgen var mkt städad måste jag säga. Fredag var det middag med vin o det var mkt 3vligt måste jag säga. Lördagen var det drabbning i Losec Arenan igen, alltid lika kul. Sedan ett stort grattis till min underbara vän Sasse som fyllde 35år. Var där på middag i Lördags kväll och åt potatis mos med en god torsk.. Bra där Bozze *S*.
Det blev Lördag kväller o jag drog ner på dtan för att träffa min soulie ( miss you bebe).. samt Mallan.
Tog en stor öl o surrade lite skit, mallan tog hand om mkt skit nämligen ( skrattar)..
Lördag blev söndag o det var dags igen och åka över till ön igen för att ta emot nästa fantastiska vecka av livet. Skola, äta, träna o va med mina klasspolare. Vi har det riktigt kul nu i skolan o jag trovs som fan, absolut det bästa jag har gjort i mitt liv o flytta hit för att bli sjökapten.
Nu e det dags o dra ner mot gymmet igen o köra sitt pass.
Ps Tänka på att göra saker du mår bra av… det blir en lavin effekt av det hela.
Bilden e tagen imorse från min fina terrass..!

1 kommentar:

  1. Du har så rätt vännen... tack för dina ord. Kram Alexandra

    SvaraRadera