Summa sidvisningar

tisdag 2 september 2008

Hösten e Här


Hejje all!
Det var ett tag sedan man fick ner ngt på denna sida…Jag ska försöka o skärpa mig nu.
Ja vad har hänt sedan sist? Min souli har gått o gift sig o det var aza fint tycker jag ( löve ja ) Det blev en riktigt lyckad kväll i Järna trotts att man hade bihåleinflammation o mådde skit.. bara o bita som pittbullen sade. Skulle åka över till ön dagen efter man kom fan inte upp ur sängen så det fick bli på Måndagen efter. Jag har fått tag på en etta i centrala Mariehamn ( allt e centralt här ). Ettan ligger i en gammal kaptens villa vid kyrkan på övervåningen. Och till det bästa är att jag har en egen terrass på ca 6 kvm.. Men så kommer ju kruxet…Var fan e solen? Va va va! Detta e ju inte sant, är det någon som har sett Mr Svettboll denna sommar ngt? jag kommer bara ihåg att det har regnat o det har vräkt ner. Jag får hoppas på en fin höst här dåå. Ska kolla efter lite coola fåtöljer o slänga ut på terrassen, bjuda in lite folk på rose eller rött på kvällen.
Nu har skolan satt igång igen. Jag har inte träffat min klass kompisar på närmare 8 månader och det är tyvärr några som har hoppat av mkt trist men så e livet ibland. Jag kommer aldrig att ge up min skola det e en sak som e säker i alla fall. Varje dag jag går till skolan så vet jag aqtt det är en dag närmare nästa praktik i Mars o sedan är SK-2 över för alltid.
Bland det bästa som har hänt på sistone var Monday Bar Summer Cruise. Vi åkte i torsdags o det var ös från första stund, det e skit svårt o berätta för folk som inte har varit med på kryssar förut hur bra det va bara. Det tog ett tag innan man var på spelplanen igen måste jag säga med det var de fan värt alla ggr.
Nu e det time för mig o hoppa in i duschen o dra ner in la town för o käka lite lunch med grabbarna..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar