Summa sidvisningar

måndag 15 september 2008

Festerås


Tbx på ön efter en lite tripp till Festerås och svartbälte i karatefylla.
Ja hur ska man sammanfatta karatefyllan? Om man minns ngt så är det ju ingen karatefylla enl mig..så jag skriver inte så mkt om den. Men festen var underbart rolig. Bra vänner o bra musik, kan det bli bättre? Nope inte enl mig i alla fall. Enl hörsägen så hade jag försökt o få i mig en Turkisklandmina med flottstänger på natten för att inte må som en sopstation på morgonen efter. Jag tror att det var ganska så gott i alla fall. Ett stort tack till Anna som fixade festen, är nog fan skyldig en fest nu känns det som och den kommer kan jag säga .
Nu ska jag ta o laga lite mat o ta upp mitt pluggande igen
Ps Ging o Yang söp o försvann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar