Summa sidvisningar

torsdag 4 september 2008

Kaffe Med Sol


Godmorron!
Ja! solen skiner över lilla Åland idag och veckan börjar dra mot sitt slut. Jag sitter vid mitt skrivbord på Östra esplanadgatan o tittar ut över kyrkan mitt emot. Fan vad fort denna vecka har gått. Jag har en lektion idag o imorgon är det ledig, vi har ledigt varje fredag nu till i jul och det e ganska så smut.
Igår så fick jag tbx min allergi från penecelinet jag käkade förra veckan, det bara brann under mina fötter o dom var fulla med prickar. Jag hade inte fått Rödahund utan Röda tass tror jag. Dags för en vända till sjukan igen och lite antihistaminer. Idag så känns det bättre under sulurna faktiskt.
Idag så ska jag åka tbx till Tokholm för att gå på ett möte på Almi imorgon, ska bli spännande o se hur allt går nu. Förklaring följer lite senare, kan inte säga så mkt just nu.
Nu e det dags o fixa lite innan dagens lektion på Kompass kullen // Hepp
Ps en webcame över hamnen ( live ) http://webcam.ha.aland.fi/view/index.shtml

1 kommentar:

  1. Hej där; aha nu blev jag allt lurad - live kamera!!! det är ju en STILLBILD.
    lycka till imorgon- kram anu

    SvaraRadera