Summa sidvisningar

måndag 8 september 2008

Ny Dag


Yakchimars!
Veckan som har varit, kan man lägga till handlingarna, men inte o glömma bort. Det har varit aza soft i skolan och risken för att mjukna till är kke över hängande stor känns det som. Det är kke här disciplinen ska komma in o ta över. Kan man ge sig själv kvarsittning eller ska man hyra in en skolfröken *S*.
Jag åkte över till Stockholm i torsdags kväll och landade på Hotel Basumas vid sju rycket. Alltid lika 3vligt o checka in där tycker jag. På fredag morgonen var jag på ett möte hos Almi ang min lilla uppfinning o nu är det patent ansöka som ska in. Det är långt kvar men en bra bit på vägen i alla fall. Sedan var det dags o tvätta upp lite kläder! Hotel Basumas har bättre saker o tvätta med än jag har här på ön. Min tvättmaskin skulle bara kunna tvätta Anna Books Bh o sedan är den full. Det e sizen på den Via karusellen.
Fredag kväll drog jag ner till” The Lök City” o bara chillade i soffan till bra musik o tv. Lördag var det innebandy i vanlig ordning kl11 i Losec Arena som dem vanliga drabbningarna så e det fan kul o spela o träffa lite gamla vänner.
Sedan gick dagen ganska så fort, Kicki kom över med Liston o fikade lite o så passade jag på o kolla igenom hennes Pc för den mådde inte så bra, men nu e det fixat. Sedan var det dags för lite landskap på Axa me Martin Danne samt våran egen kommentator Herr ”Larsson / Bergsten”. Matchen slutade 4-1 till Finland i alla fall. Lördag kvällen är ännu så länge hemlig men återkommer till den *S*
Ps Håller tummarna för dig Big Siss o massor av löv till nära o kära..!

1 kommentar: