Summa sidvisningar

torsdag 18 september 2008


Hej mornings goodag!


Sitter nu på morgonen med mitt kaffe och stirrar ut igenom fönstret. Tar en klunk kaffe kokar ett par onanipatroner ( ägg).. och börjar o läsa SvD. Vad ska man tycka om denna artikel? ” JK: Det måste bli lättare att få resning! Ska granska rättssäkerheten. Välkomnar ny prövning i fallet där läkare dömdes för att ha styckat en kvinnokropp.” Källa TT


Men vad fan skriver dom? Är det bara jag som hart en twistad fantasi om JK som vill ha resning eller. Jag menar vem fan kan få resning av en styckad kvinnokropp? Detta är ju sjukt, ok att politikerna har makt i all ära. Men det ska inte bli en skyldighet att få resning av det tycker jag som kille.


Men alvarligt talat så kke SvD ska ta o kolla över vad dom sätter för övertexter t.o.m Julia som e syrrans yngsta dotter skulle kunna komma på ngt bättre.. Skärpning SVD.
Igår så hade jag Lövet samt Bulten över på lite tacos middag ( kl 9 ) sen middag pga tidsförskjutningen i Ålandshav. Det var mkt nice o satan vad mätt jag blev igen. Varför är det så med tacos att man käkar som en labrador? Det finns ju inget stopp, maten försvinner som ett socialbidrag i Södertälje från bordet. Det tar ju längre tid och rodda upp allt än o äta det!
Nu e det dags o bege sig upp till kompass kullen igen för lite lektioner!


Ps: Tänk på att tiden kommer till dig och inte rinner ifrån dig…..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar