Summa sidvisningar

tisdag 21 oktober 2008

Zzzz


Terve..!
Här sitter man då igen o ska dra ner ett par rader. Först ett stort tack till min Soulie som hade en dunder bra fest i helgen ( många kramar..miss juuuu ). Hoppas vi syns snart igen.
I söndags när jag satt på Rossela och var på g hem igen så fick jag ett samtal från Christian J. Han sade att han var på g till mig i Mariehamn över helgen. Ska bli så sjukt kul tycker jag. Det var ett tag sedan vi gjorde ngt ihop han o jag. Så på söndag åker han o då på kvällen kommer Emilia o det e dags för en Emilia vs morbror vecka. Hon ska med mig i skolan o bara hänga med mig o göra saker.
Nu ska jag försöka o skriva färdigt en fakta rapport som ska vara inlämnad imorgon bitti.


Ps Nu när man har mkt o göra i skolan så ringer dom från Amorella och Isabella o vill ha mig ut på jobb..såå typiskt... jag vill ju ut o jobba.. bara en vecka till så har jag en bra buffert in tjänad... =(

Cya

1 kommentar: