Summa sidvisningar

onsdag 29 oktober 2008

The Day


Om man inte tar tag i dagen när den finns där så är det försent imorgon.
Nu närmar sig Hallonvine, som måste vara världens läskigaste dryck och bål den hetaste enl Emilia. Svettbollen har dragit upp igen över kyrkan mitt emot och en ny dag randas. Idag så ska jag och Emila ställa till med lite Tackos kalas men vi på Finska sidan så det blir Kiitos ikväll. Det kommer över några klass polare för att kolla på Astrix med oss, så roligt kommer det och bli. Morgonen har rullat på med lite tvätt men många tvättar, för jag har ju en sådan liten tvättmaskin. Min bästa investering denna vecka var när jag och Emilia drog iväg o handlade en torkställning till mig. Det doftar nytvättat i the finsky penthouse and a la la la la like it...!


Nu är det dags för mig och Emila och förbereda sig för skolan på Navigations kullen..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar