Summa sidvisningar

tisdag 28 oktober 2008


Dags igen..!
Här rullar det på som vanligt. Ja har fått besök av min systers äldsta dotter Emila nu och hon ska vara här i ett par dagar. Hon har höstlov och är med mig i skolan när jag e där. Här om dagen så hade vi en fysik lektion och vi räknade på krafter som finns på en vanlig dörr. Det tog två lektioner för våran lärare att gå igen om det. Det var krafter på det över gång järnet samt krafterna på det nedre. När vi var klara med våren lektion i bas fysik så frågade Emila. Var detta allt, har ni lär er och öppna en dörr nu? En sådan solklar kommentar tycker jag. Det tog inte lång stund förrän kommentar nr 2 dimper ner. Vi satt i bilen jag o Christoffer samt Emilia. Så pratade vi om hur tråkiga dom där fysik lektionerna var. Då säger Emila att hon har svar på det. Ni har dom lektionerna bara för att ni ska kunna härda ut på sjön när ni har skit tråkigt. Ett så kallat test hahaha.
Nu är det dags o dra ner till la gymmet o köra ett pass, jag tar med mig min personliga tränare Emilia.

1 kommentar:

  1. DU!! TACK FÖR DU HAR STAVAT MITT NAMN FEL!!! TRE GÅNGER
    TACK SÅÅÅÅÅ MYK FÖR DE!!
    MM DU E MIN BÄSTA MORBROR MEN OCKSÅ
    MIN ENDA!!

    SvaraRadera