Summa sidvisningar

tisdag 12 juni 2012

Kke 18 V

Ja nu tror jag att jag har sysslat med periodisk fasta i 18v. Jag kan itne för 100 tala om hur många kg jag har minskat för min våg hemma är inte och lita på. men på denna våg som jag har testat nu så är det väl minus 3.5 kg på den vågen och midjan är över 10cm. Men 18v skall fortsätta livet ut som det känns nu. Jag mår så sjukt bra i kroppen som de är. Jag har tagit bort pasta o mjöl helt och hållet och bara en liten del mejeri produkter nu. Alkohol har jag hällt i mig på den senaste tiden och har inte märkt så mkt skillnad. Jag har känt mig lite mera svullen en liten stund men vet inte om det stämmer att jag har varit det. Trixet åter igen är att ge fan i fet dom dagarna man skall dra i sig alkohol. Så jag kommer välo fortsätta bli av med fett sakta men säkert som det ser ut nu. Ändrar nada i mitt levande nu för det går så lätt med allt. Jag har inte tappat styrka i gymmet och löpningen känns stark, så det e bara o köra på som det är och njuta av resan.

1 kommentar:

  1. Hur många mål äter du under de timmarna du inte fastar?
    /Anita

    SvaraRadera