Summa sidvisningar

söndag 2 november 2008

Backmans Inn


Söndag kväll at the Penthouse in Mariehamn. Min resa började i torsdags eftermiddag när jag skulle lämna tillbaks ”it” till sin rättfärdiga ägare. Det var dags igen att åka Rollo till Kapellskär. När jag kom till Stockholm igen så passade jag på att checka in på Backmans Inn. Jag kan faktisk rekommendera er att besöka detta perfekta ställe. Man kan ana en vy till Hagaparken. Personalen är vänlig men ganska så morron trött. Lite livliga på lördag kvällar dock. På Backmans Inn så är det självservering av kaffe på fredag mornar men mkt lugnt o stilla runt matbordet o tv. Sedan runt lunchtid så dyker det upp två gäster till som jag kände ingen från andra resmål, men kunde inte placera in vart jag hade träffat dom två. För jag ville ha en öl eller sprit doft till dom två personerna med det fanns inga. På lunchen serverades det sushi och jag lyckade att få i min hela 36 bitar.
Lördag kvällen var det dans som jag hade ordnat för personalen på Backmans Inn. Festen blev mkt lyckat tycker jag o även VD för Backmans Inn. Vi var hemma ganska så tidigt på söndagmorronen bara för att kunna säga hej till tidningsbudet. Mondaybar festen var super nice, jag bara längtar till lucia kryssen nu.
Söndagen avslutades med en rundvandring i Hagaparken. Fan vad vackert det är ute nu när hösten har dragit ner alla löv på backen. Vi var ute en timma o drog runt en fin vända där. Hagaparken är värt ett besök. Nu e det dags o ta o putsa karies grottan innan man lägger sig på skjutbanan. Insomnina terroristen ringer väl om ett par timmar.

Återigen ett stort tack till personalen på Backman Inn

4 kommentarer:

  1. med tanke på att jag aldrig gnäller så tycker jag att det är befogat pga vädret ;-)

    SvaraRadera
  2. Du e helt underbar!!Du kan få vem som helst , på asbra humör!!!! kram Alexandra

    SvaraRadera
  3. Min blogg, e inte lika kul som din...*avis*

    SvaraRadera