Summa sidvisningar

fredag 14 november 2008

Dagen D


Hallo!
Japp då är det fredag igen då. Idag ska jag få besök från Stockholm o det gör mig så glad. Jag är på toppen humör trotts att jag har en tenta idag som jag är säker på att det blir en omtenta i samt 70% av min klass. Men det är bara blicka framåt o inte ge sig. Kursen har varit mkt tidskrävande och man hinner bara inte med allt ifall man ska funka o må bra. Då får man helt enkelt lägga det åt sidan lite o se till att man mår bra och prioritera hälsan.
Annars så rullar det på som vanligt här på ön. I onsdags så var det övning med Sjöräddningen och vi var ute med Svärtan och körde. Svärtan är ett oljesaneringsfartyg som Sjöräddningen har hand om åt Landskapet. Det var en mkt givande övning pga vi körde först nattnavigering o sedan så hade vi ” kaj studsar” med det menas att man övar på och lägga till och öva på manövrering av fartyget i trånga utrymmen.
Min kära klass kompis (Lövet)ska lämna mig för en fest i Köpenhamn o jag e såå avis azzå. Han ska ner på Sensation White shiiiit jag vill jag med. Ni som inte vet vad det är so googla på det, det är festen av fester kan jag lova.Satan vad energi jag har idag, kan till och med tänka mig o spela lite strump memory som jag annars hatar o göra.
Nä nu e det dags o köra igång dagen..!
Ps Man får inte ont i magen av och äta två mandariner för den sista är sammarin

2 kommentarer:

  1. HATAR också strump memory!!! VEM är den där lilla VÄTTEN som alltid tar EN av ett PAR??? Å VAD ska han HA dom till??? ÄNNU ett av livets MYSTERIER!! Kram bebe!! :o)

    SvaraRadera
  2. alltid lika roligt att gå in och läsa dina inlägg hehe...

    Från Wikipedia:
    "In the science fiction television series Stargate SG-1, the "Tollan" are an advanced human civilization"

    betyder det att du är ett smygfan av stargate kanske? =)

    Ha d!

    SvaraRadera