Summa sidvisningar

onsdag 5 november 2008

OBama


Ja man vaknar väl upp till en historiskt dag. Inte bara för att jag inte kan leva om går dagen utan detta upp hypade val i USA. Det är en historisk lill lördag, det ser ut som att Obama kommer och bli vald till President i USA. Första negern som blir President i USA. Japp jag tar mig friheten o säga neger o ser inget rasistisk i det. Han e inte färgad utan född så bara. Min taknke bakom det är att, så länge man får göra reklam emot finnar i Tv så får jag säga neger utan att skämmas.
Vad innebär detta för våran väld nu då? Inte att jag e finne o skriver neger utan att Obama kommer o bli vald till President. Alla kommer ihåg den 11/9, vad hände då? Jo det var ett gäng svarthåriga som flög runt i USA o kutta ner restider för folk som hatar och åka hiss. Och sedan jag em över hela världen. Har ni tänkt på vad som händer nu då? Jo det kommer en svart o åka runt i en Boing 747 Som INGEN kan skjuta ner. Air Force One heter metall kråkan som Obama kommer o åka runt i.
Kommer bommuls priserna och stiga nu när dollarn sjunker. Blir det så att en Libresse är värd mer än en tio dollars sedel? Det kanske finns ngt i hans namn som pekar ditåt, har ni funderat på at han heter OBama. Tampax kommer och trycka undan alla myntrör, toppsen kommer och funka som checkar för trotts att USA e ett sådant modernt land så har man kvar checkarna. Jag tror att sist jag såg en check så var det någon pedofil i Solstollarna som betalade ett wienerbröd med det.
Men trotts att det är en sådan stor dag så rullar nog dagen på här på Åland. Jag kliver upp från skjutbanan när insomnia terroristen exploderar. Kockar mitt kaffe, kokar min gröt försöker o peta upp ögonlocken med skeden för at få en chans att fånga dagens ljus trotts att den e mörk för alla som e rasister i USA.
Om jag ska vara ärlig så bryr jag mig inte ett skit om vem som blir USA,s ledare. Vad ska det bli för skillnad? Jag tror att den blir marginell faktiskt. Alla vet att det snackas mkt om förändringar för att vinna valet. Man surrar på för att sälja in sig precis som fulla killar lycka få ett ett sista minuten ragg i garderobskön. Azzå ett jävla bra munläder..!
Ps Dagenes råd o rön peta upp en tampax i arslet Obama kan va skön…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar