Summa sidvisningar

söndag 7 augusti 2011

På G Hem


Ja nu har veckorna rullar på här på haven o städerna. Jag har hunnit och uppleva en jävla massa saker måste jag säga. Shopping i New Jersey social våldtäkt av snuten i Baltimore , underbara Halifax i Canada. Suten i Baltimore var inte och leka med, ja o min vapendragare hade avslutet lite bar rundor o skulle ringa en taxi tbx till fartyget när dom får för sig o tömma gatan vi e på. Vi har ingen aning vart fan i Baltimore vi e men har ett nr vi ska ringa när vi ska tbx. Men det köper inte snuten och för att göra en lång historia kort så var det jävligt nära att bli handfängslad o få åka tbx till stationen. Det blev en hotell natt i Baltimore kort o gott. Shopingen i New Jersey e helt galt billig,skor som kostar 2000 spänn på löplabbet har jag degar 500 för and so on. Fan man blir bra rippad i Sverige när man handlar märker jag. Ett par Timberland kängpr för 60 dollares o det e ca 380 spänn istället för minimum 1300 i Sverige. Jag har klurat på om det e billigare o dra till New York en weekend o shoppa på New Jersey garden en gång om året istället för att handla allt i Sverige..Ett lyxigare Gkås kan man väl säga, för stället är fullt med märkeskläder o saker.

Nu ska finn skinnet nanna lite cya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar