Summa sidvisningar

tisdag 9 augusti 2011

Sleepless In Halifax


Ligger i bingen o har musik i lurarna som vanligt. Trancen flödar in i min skalle o jag kan inte somna. Lika fort som trancen flödar in i min skalle åker tankar runt iden i ändlösa beats. Regnet bara öser ner i denna underbara stad i Canada, Halifax har fått en låda i mitt hjärta.Daniel Kandi fortsätter o ösa på med bra låtar och jag vill bara dansa. Blunda och ösa på i min ensamhet funkar skit bra med bra musik. Cant Sleep åker igenom min hjärna med blandade känslor. Tänker på mina vänner som skulle instämma med min känsla just nu. Längtar till nästa kryss då jag ska få se Daniel Kandi live, gåshuden kommer och vara ett faktum. Men först så måste jag ta mig tbx till Sverige. Atlanten kommer o ligga som en mörk matta imorgon kväll när vi lämnar Halifax. Liverpool är dörren in till Europa igen och allt kommer o kännas mkt närmare. Jag har nog nästan lagt 8 veckor till sjöss nu o känner att de börjar o tryta lite. Samtidigt e det skönt o ha 1 minut till gymmet färdiglagat mat varje dag.Nästa låt öser på o testen lyder " whid out love i have nahing, kiss is a kiss who knows which road its will take us .."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar