Summa sidvisningar

lördag 16 juli 2011

Göteborgs Tankar


Hotelrum...Kall öl..varma handdukar...bastu... service all in... tankar finns fortfarande. Idag har jag o två mkt nära vänner varit o lyssnat på Bobbans gamla gig The Wilers.. Ja dom levererad nog vad som väntandes av sönder rökta fobollspelare ifrån Jamica. Killarna hade nog rökt upp halva Ullevi innan dom hade passerat mellanstaditet, så det var inte så mkt fart i gigget kan man säga. Så det slutade som vanligt att finn skinnet drar hem med MP3an i lurarna o trancen nattar saten igen... Vad göra? kräsen eller bara bekväm? inte vet ja..Testa o döm, du om du törs..För mina Djuuur kommer o vara vid min sida o det har jag med mig hela tiden, vart jag än är i världen... Trance In My Ears Take Away My Fears

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar