Summa sidvisningar

torsdag 16 december 2010

Torsdag Och Rörelse


Nu är det bara en dag kvar här nere I Kalmar med tentor osv. Ida ska det tvättas och städas lite här i svett ettan. Men samtidigt ska jag ta o plugga lite inför en tenta imorgon. Snön ska ösa ner imorgon på vägen upp till Uppsala men vad fan..Quattron ska ta mig fram som vanligt, det blir aldrig mera en året runt bil för mig som inte är 4 hjuls driven. Men fan är lite sego idag, har lite svårt o få fart i skinnet. Jag hade planerat att sova ut riktigt i morse men det blev inte så, jag vaknar av mig själv som vanligt vid 8 tiden. Det blir och ta med sig mkt packning nu för jag kke får en praktikplats om jag har tur. Då blir det o se till att man har med sig det man behöver, strumpor och kallingar osv. Certifikat olika dokument osv. Så får se vad som händer om man ska till skolan i Januari eller att man kommer tbx i Februari.


foto Ulrich Völzs fyren på norra Gräsö

Lyssnar ihjäl mig på denna....<3

http://www.youtube.com/watch?v=VHPoiQDDaQ8&feature=related

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar