Summa sidvisningar

fredag 17 december 2010

Proppen I Kalmarhem


Ja och jag stör mig sjukt mkt just nu... Kalmarhem som jag har blivit varnad för..Nämner man Kalamarhem så åter kommer det det med suck efteråt. Trapphusen skuras med maskin en gång om året, källargångarna är fulla med skit. Jag vet inte vad mans ka säga..Eller jo nu vet jag,,DET ÄR FAN RENARE I ALBY OCH FITTJA.Hyran består av två delar..Dom har döpt det så fint som till komfort hyra. Med det så menar dom att ju mera varmvatten och värme man gör av med desto mera kommer det pet är helt ok tycker jag ifall dom hade isolerat som man ska. Nu sitter hyresgästerna och betalar Kalmarhems värmeförlust för idioterna har bara två glas fönster. Man kan säga att hyresgästerna betalar värden in snålade renovering. Och idaa så fick jag tock spelat på det djupa surret i mina högtalare. Ordet vi söker är jordfel.. I en nyrenoverad kåk..Hur fan kommer det sig undrar man? Jooo det är så att snål jävlarna inte har dragit jord till alla elutag. Det är jordat i badrum och kök, så jag har en kabel ifrån badrummet till datan och förstärkaren. Måste ju säga att hyran ligger på c:a 4300 kr i månaden..DAX och flytta känner jag....FUCK assså..finnen är grinig nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar