Summa sidvisningar

måndag 29 mars 2010

Å vad fan hjälper dee


nu e jag skit less! jag har käkat antibiotika i två vändor nu, fortfarande ont i hela nyllet som jag har somnat under brevinkastet o fått DN`s söndagsbilaga i fejjan. Husknep då? Nää vad finns det för ngt..sniffa laxerade så skiten släpper...slå en hammare på tummen så jag får ondare där..Somna på en bög klubb(a) ..nää har tillräckligt problem med min lapptopp av märket Asus. Tänker fan inte ta en kur till med antibiotika..det får snart bli en redig karatefylla azzå. Kliver ur matchen med svartbälte i bakis o två dan i pizza. Solen skiner så fint på ön just nu men man ser den fan kanppt för jag går runt i kisar för det sträcker så jävligt i nyllet. Känner mig som Mao Zedong med klädnypor i nacken. De e nog dörför jag har ont i skallen... Blev inte han skjuten i skallen eller tänker jag på sista skottet i Hanoi nu ? Hmm det var ju fan en naken liten tjej som blev skjuten i skallen då..kanne ska klä av mig o dra ut på gatan o skrika att jag är en sne gluttande ris lapare med en jävla skallebank. Skulle nog sitta inne i puttka snabbare än vaselinet tar slut på jonas sovsäcks test. Ähh man är väl bara allmänt less kke.... De får nog bli en % snart för att släppa på skiten.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar