Summa sidvisningar

torsdag 18 mars 2010

After Bar


Tjo o tjim..Ja nu har det rullat på ett par dagar sedan kryssen. Jag måste säga att det var en fantastisk kryss ( citat från Moron ) Kommer o ha med mig mkt fina minnen ifrån den. Det var helt underbart o ha Beckis med sig dansande till Armin. Det blev en magisk stämmning, ja ni som inte har varit på dom där så kallade plipp plopp kryssarna kommer aldrig och förstå vilken sammanhållning de är. De e bara o knata in på dintub.se o söka på mondaybar så rullar det fram. Då kke ni kan få en hint av vad jag menar. Men det måste ju upplevas ombord hela stämningen med förfester mm. Sedan i land i Tallin för o käka mm och fortsätta festen.

Väl hemma så åker jag på en antibiotika kur för Sinutit, hade varit förkyld över en vecka så de var väl dax. Tänkte berätta lite om mina planer till i våren men måste hålla på den någon vecka till. Det blir en stor förändring i livet men det e de värt alla ggr. Nu skall jag ta o koka lite kulsprute pure för att det e torsdag, jag har ingen punch till men äter med box handskar på.

Tjenna till nästa gång

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar