Summa sidvisningar

torsdag 25 mars 2010

Flytt


Hallo!

Japp nu e det bestämt, jag flyttar tbx till sverige i höst. Men lämnar Mariehamn redan i maj som det ser ut just nu. Jag ska flytta till Kalmar igen, det är en tanke som har mognat mera o mera. Är så less på skolan i M-hamn för så usel schemaplanering o helt idiotiska kurser. Jag kommer nog o få gå ett halvår mera men det kommer jag o få tbx via mera kött på benen när jag väl går ut. Oki det finns alltid saker man irrar sig på med skolorna men det finns så mkt fördelar med kalmar just i upplägget. Man läser i block på 8-10 veckor och sedan har emn inga föreläsningar 1.5 vecka innan tentorna och det betyder att man hinner o plugga lite mera o ha ett liv vid sidan om. Nu kan vi ha 3 lektioner på fm o sedan en tenta och det passar inte mig riktigt. Jag känner att jag inte hinner sätta mig in i ämnet på ett riktigt sätt nu. Så nu har jag sagt upp lyan i Mariehamn och sökt nytt i kalmar.

Tbx till brottsplattsen azzå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar