Summa sidvisningar

lördag 26 maj 2012

Maten

Så åter igen till kosthållningen, den är inte så svår. Jag får frågan om att göra matlistor mm. Men det är inte så krångligt faktiskt. Idag blir det kok fisk med primörer, allt ångkokt så klart. Två ägg till som jag mosar ner i lite smör och en avokado och potatis till. Det tar tio minuter och laga ihop det. Så jag förstår inte vad folk säger att dom inte har tid och laga bra mat. Men man har 20 min över och åka till MAX eller ngt sådant för att slafsa i sig fläsksemlan o halvliter läsk till. Sedan efter maten blir det träning och efter det suger jag i mig en proteindrink. Middag har jag inte bestämt än, men det lutar åt kyckling ingen. Igår var det grill och vin samt ett par bira till, då får man frågan..Men dricker du alkohol när du tränar..Och svaret blir Ja det gör jag men jag äter inte fett dom dagarna jag ska dricka alkohol, så funkar det bra. Det kan inte vara så fel det jag pysslar med för jag får resultat av det, jag kanske inte är direkt där jag vill vara. Men det är väl det som får en och köra vidare med träningen. Jag skall väl ner ett par kilo till hoppas jag i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar