Summa sidvisningar

tisdag 21 juni 2011

Phytagaros Tankar


Nu är man inne i tanke triangeln, man trivs ombord men man vill i land till vänner o nära kära. Tillbaks till att kunna göra som man vill. Gå ut och festa med polare, få 8 timmar sömn osv. men fan detta är ju det jag vill hålla på med. Samma tanke kommer alltid upp för mig när jag är ute, när ska man börja fatta. men det är skillnaden emellan tanke och känsla. Nu e min känsla att jag vill träffa vänner och om ett tag så är det en annan. Det räcker med att man har en sol nedgång och man är fit fore fight igen. Jag har checkat in i ekor hjulet nu som består av jobba, träna och sova den tid man får över. Just nu är jag lika trötter som en jude vid en gas spis men så fort jag lägger mig så startar tvättprogram 5. Det blir en halvtimma höger var och en halvtimma till vänster. Tankarna tar över drömmarna och man är vaken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar