Summa sidvisningar

söndag 12 juni 2011

Nordsjön


ja då har man varit ombord i 4 dagar, solbrännan börjar att ta fart samt att träningen rullar på riktigt bra. Nordsjön har varit ganska så snäll nu faktiskt. Det har varit sol och vinden har inte varit så farligt. Livet ombord går sin gilla gång, man sover, äter vilar,äter, tränar och jobbar. Nu är vi på väg till Immingham, med en sen ankomst. Vi har ett ETA på ca 0500 imorgon bitti och en sjön ligge dag i stan. Ska kliva i land och köpa mig ett par farfars tofflor tänkte jag. Mina tofflor ligger i någon låda, ned packat i Kalmar just nu. Det har varit stora förändringar i mitt liv under det senaste året och man har tid o reflektera emot allt nu när man sätter fast blicken i det stora blå, nu menar jag inte min kollega som har hållit andan i två minuter utan havet. Shit det är så lätt att bara klistra fast ögonen på vågorna och tankarna bara flyger iväg. Just nu har jag Armin Van Buuren ASOT 331 i lurarna och bara njuter Harmonin är total i kroppen måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar