Summa sidvisningar

måndag 6 juni 2011

Jävlar Vilken Helg


Så nu lämnar jag Stockholm för att dra ner till Kalmar. Tåget rullar över Riddarfjärden och svettbollen skiner. Det har varit fantastiska dagar med familj, vänner och en helt sjuk kryss. Jag träffade så mkt vänner på denna kryss som jag inte har sett på år och dar. Men djurparken var inte helt komplett tyvärr. Det började med att jag lunchade med Johan och Julle, sedan var det time o dra ner till båten för o träffa alla andra. Det e så sjukt kul o se alla galningar igen. Efter 40 timmars båtåkande och säkert 20 timmar av dansade så landar vi i Stockholm hela gänget o ganska så slitna, i alla fall jag. Jag checkar in på hotel Skarabacken som alltid har ett mkt vänligt bemötande och jag får äntligen träffa min lillasyster med familj. Man hinner och träffa på Vdn för Backmans Inn med lill slav. Det blir en lunch på Thaibåten och man laddar batterier som valigt i det sällskapet. Igår så var det grill med hela La Familja, måste säga att det var helt fantastiskt skoj. Stora syster med fjortis o en halv dräggen osv. Så nu åker man med ett full tankat hjärta ut på sjön.

2 kommentarer:

  1. så jävla kul å se dig igen... puss!!!

    SvaraRadera
  2. jag kan bara hålla med.. Glömmer inte eran min ;) hångel

    SvaraRadera