Summa sidvisningar

onsdag 23 mars 2011

Tide is Running In


Japp.. mår toppen! Morron rundan gjord.. Andy Gregory hjälpte mig till raksa steg. Nu har jag hittat en runda som tar c:a 45 minuter. Så kommer man hem och häller upp ett glas Mango Provia, blandar ner Spirulina för att sprätta upp morron groggen lite. Jag går lite på nålar nu , för i veckan ska ja få reda på när jag ska dra ut på sjön igen. jag kan soft säga aatt jag längtar lite. Det kommer och bli ganska så späckat schema nu efter denna läsperiod. jag ska ta in allt på praktiken samt börja med mitt ex jobb. Samt när jag kommer hem ifrån praktiken e det nog dax o hoppa in i skolan o dra några kurser så man kommer o bli färdig. Blicka framåt.. va fokuserad..Lev.. Ps jag tycker att det e cool o ha sin kära mormor på Fejjan <3

Bild : Märket som ligger på Finska sidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar