Summa sidvisningar

lördag 19 mars 2011

Toppar Och Dalar


Nu är det lördag och svettbollen skiner utanför. Våren är på g alla gånger märker jag. Jag har suttit i min pro kuvös och solat. Jag känner i nyllet att det har brännt till lite faktiskt. Jag väntar på ett påmönstrings datum som skall komma veckan som kommer, olika tankar rullar igenom skallen just nu. jag kan bara fokusera på mig o vad jag har och komma med och ta ansvar för de. Mp3an och gymmet är en bra piprensare för skallen. Man kopplar bort massa onödigt skit och kan hålla sig klar i skallen känner jag. Träningen går bättre och bättre och jag har sumpat ett par pannor nu. Madens jag sitter och skriver detta så lyssnar jag på Genesis Mama och minnen kommer upp i knoppen. Nu är det dax o dra iväg för o luncha med min Ålänske President.. Biff Ginger står på menyn odet e så satans gott. Ta vara på er nu och dagen... Det är dina andetag och dina utandingar..det är din dag..Lev den

Bild : Prästholmensfyr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar