Summa sidvisningar

fredag 18 mars 2011

Spinning Vs Flyget


Kl 17 45 ändrades livet för min röv igår, idioten till mig hade anmält sig till ett spinneri pass. Glad i hågen och dubbla par cyckelbrallor av modell bättre kvalitta. Nu tänkte jag att låren skulle få sig en tjongare, för cykel är ju lite av min grej kke.. FÖR 20 JÄVLA ÅR SEN. Satan i gatan var jag flåsade, jag vänta på att Oxy maskarna skulle dimpa ner som dom gör på flyget,ja låg väl på 95% av min max puls och mätar jävlen blinkade rött och reklam banner ifrån Fonus rullar förbi på skärmen. Men till minb förvåning så kom jag ned ganska så snabbt i puls och det får man väl ta som ett gott tecken. Det goda tecknet har jag med mig ida, för att minnet i från passet kom upp som en grimage när jag skulle sätta mig ned i köket. Det känns fan som att någon har opererat in två vaktelägg i arslet på mig. Fört så trodde jag att jag hade setat mig på pung kulorna, men det gjorde inte såå ont. Man kke kan dra in en släng av att And mamman råkar och få in sina ungar i arslet när dom e ute o simmar och mamman måste tvärnita. Pang Pang Pang så sitter var enda ung jävlen som en dun kudde runt anus på henne. Typ så känns det i arslet idaa. Så att cykla ner till gymmet får fan inte för sig. Det blir den mjuka linjen med PRO gänget och färdiga hemoröjd kuddar på sätena.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar