Summa sidvisningar

måndag 14 mars 2011

Onda Cirkeln


Satan vad det har strulat för mig nu i närmare 1.5 vecka. Min stress nivå och humör har verkligen varit på test. Hade bara fattas att Ove ifrån Solsidan hade stått hemma i min hall igår natt när jag äntligen kom hem. Det började med att styrdonet till ABS enheten inte hittade fram som det skulle, jag fick åka runt själv och leta efter det. Tillslut fick jag tag på mitt paket och kunde montera dit styrdonet. Allt väl fixat och är redo för o dra över till ön för och kränga bilen. 12 timmar senare än planerat är jag på holmen och kan ta en kall sate hemma hos Lövet. På morgonen när jag startade bilen så lös ABS lampan igen, va fan skrek ja rakt ut! Detta är fan inte sant, tänkte jag. När ska mitt jävla strul ta slut? jag började och meka med skiten och fick skiten o slockna för stunden. Sedan kom det tbx igen och jag tänkte att det måste vara en kabel som sitter löst. jag gick ner lite i pris och sålde iväg bilen. Ahh orkar inte skriva om allt strul som var emmelan Åland och Kalmar just nu.. Jag måste få återkomma ang det... Det är dax och laga mat nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar