Summa sidvisningar

torsdag 10 februari 2011

Time Bomb


Ja då har man passerat 40 eller ska man säga 39 ? Jag har nog passerat 39 för jag är fortfarande 40. Jag tänker tbx på hur man tänkte när man var 20 på folk som var 40. Men jag minns inte tanken alls. är jag senil då redan vid 40 eller har det ingen större betydelse? Men det finns en fördel som är väldigt stor att få fylla 40, det är att man lever fortfarande och nej jag har ingen ålders noja. Jag får ta livet för vad det är och ta till vara på det på bästa sätt. jag fick hör av en person att jag var den yngsta 40 taggarn hon kände. Hur ska man ta en sådan grej? Att jag är omogen eller att jag lever livet som man ska. Ett garv är aldrig långt borta för mig och JA jag har mkt skoj i mitt liv. Självklart finns det svarta dagar med. Men jag har nog fan mkt skoj i mitt liv. Jag har helt galna vänner runt om kring mig så jag få alltid ett garv när jag talar med dem. Man blir förnedrad och man förnedrar tbx med ett stort flin. Väldigt hårt men hjärtligt så ska det va. När man får en arm runt sig och får höra" du Antti.... Du är väldigt fin och jag gillar dig osv" då kommer det en förnedring och man börjar redan och garva. Jag önskar er alla att ni lever era liv med ett stort smile i nyllet..

1 kommentar:

  1. om inte annat den mest galna 40-åringen i alla fall ;-) men nu går det utförs i snabb takt!

    SvaraRadera